.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدير استاندار از حضور سبز مردم مازندران
استاندار مازندران: صمیمانه از مردم مازندران تشکر می کنم
تقدير استاندار از حضور سبز مردم مازندران بسم ا.. الرحمن الرحيم

امت شريف مازندران ! در تاريخ پرفراز و نشيب اين سرزمين مقدس به ويژه در دوران اخير بارها اتفاق افتاده است كه شما مردم عزيز در لحظات سرنوشت ساز بهترين تصميمات را گرفته ايد و با صلابت و موفقيت از گردنه هاي دشوار عبور كرده ايد . امروز مردم مازندران . زيباترين فصل همبستگي ملي را در آخرين جمعه سالي كه مقام معظم رهبري آن را به اتحاد ملي و انسجام اسلامي مزين كرده بودبه تصوير كشيد و در مقابل نگاه هاي دوست و دشمن انقلاب ارزشمند و مقدسمان يك حماسه بيادماندني و به ياد ماندني و پرافتخار را رقم زديد.

شما زنان و مردان هميشه قهرمان اين خطه پاك و مقدس امروز در حركتي پرشكوه و در فضايي آرام . برادرانه و محبت آميز . در هشتمين انتخابات مجلس شوراي اسلامي شركت كرديد و به همراه ديگر هموطنان عزيزمان يك بار ديگر عظمت خود را به رخ همه قدرت ها و بد خواهان كشانديد و بي ترديد ۲۴ اسفند ۱۳۸۶ در تاريخ درخشان اين مرز و بوم. به عنوان سند پيروزي و يك روز باشكوه و عظيم ثبت خواهد شد.
اينجانب اين پيروزي بزرگ را به محضر مقام معظم رهبري و شما امت عزيز و ولايت مدار مازندران تبريك عرض مي نمايم. و بر خود لازم مي دانم از كليه دست اندركاران انتخابات اعم از نيروهاي مردمي . دستگاه هاي اجرايي . نظارتي . امنيتي . خبرنگاران رسانه هاي گروهي . به خصوص صدا و سيما كه در خلق اين حماسه غرور آفرين ملي نقش بسزايي داشتند تشكر و قدرداني نمايم.

اميد است منتخبين مردم با خدمت صادقانه به ملت عزيز شايستگي خود را در برخورداري از اعتماد ملت بزرگوار منطقه خود به اثبات برسانند.

ابوطالب شفقت

استاندار مازندران



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربانپور 25 اسفند 1386
با سلام بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خویش را از مدیریت محترم سایت ارزشی شمال نیوز و مردم شریف شهرستان ساری جهت برگزاری انتخابات سالم و پرشور که موجب عظمت و اقتدار میهن عزیز اسلامی شده است تشکر و تقدیر می نمایم و برای نمایندگان محترم و منتخب مردم آرزوی موفقیت دارم . با تشکر - جعفر قربان پور کاندیدای فرهنگی مجلس هشتم ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.